12 lutego 2010

Inauguracja bloga "niecodziennie o nieruchomościach"

Witajcie! Z wielką radością spieszę poinformować, że po kilku dniach intensywnych przygotowań - wreszcie udało mi się rozpocząć blogowanie!



Kim jestem?
Przede wszystkim entuzjastą inwestowania w nieruchomości.
Nie mam wykształcenia związanego z handlem nieruchomościami (choć dość pokrewne.) Od dawna jednak ta właśnie forma lokowania (inwestowania) pieniędzy budziła moje największe zainteresowanie.
Po drugie - jestem praktykiem, znaczy to, że zamierzam zamieszczać na blogu artykuły poparte własnymi doświadczeniami. W trakcie szukania, kupowania, urządzania mieszkania sam wielokrotnie poszukiwałem w internecie różnych, często specyficznych informacji. Z różnym skutkiem. Skłamałbym pisząc, że zwykle nie znajdywałem odpowiedzi na dręczące mnie pytania - jednak często wiązało się to z przekopywaniem różnego rodzaju forów internetowych, serwisów tematycznych i innych platform, które często zawierały informacje wybiórcze, fragmentaryczne - z których dopiero musiałem "skompilować" pełny obraz sytuacji.

Uważam za celowy pomysł, aby formułą bloga, w skondensowanej formie spisywać zarówno wiedzę i doświadczenia dotyczące każdego z etapów związanych z kupnem mieszkania, jak i aktualności z rynku nieruchomości. Z racji mojego miejsca zamieszkania, będą dotyczyły one w szczególności rynku lokalnego - aglomeracji wrocławskiej, niemniej nie zamierzam unikać szerszych kontekstów.

Zachęcam do komentowania - wszelkie uwagi z pewnością wezmę sobie do serca.
Zapraszam również do subskrypcji bloga za pomocą czytnika kanału RSS.

0 komentarze:

Prześlij komentarz